2014年10月9日 星期四

海港城 ❁ LUCQUES tavern ❁ 能聊到打烊的幸福


不同的時期就有不同的朋友,要常見面 感情才不會變
要是約上像 C C 這樣能聊又愛吃的朋友真是一種享受
三個人都各自在忙,而我又常常不在港~!所以今晚有很多話


不知道是因為它的門口不太起眼的關係,還是什麼
這整晚的入座率都不高,大概只有10檯客人左右
換個角度去想就是很適合我們來聊天啊,都不用擔心翻桌的問題




看了下餐牌,本來是想單點的~
但服務生詢問還沒到的朋友都是女生嗎,如果是的話...點個兩人套餐已足夠3個人享用喔
小小的細節及提醒,讓我們還沒吃已感到很窩心

套餐裡也有不少的選擇~ 前菜、湯品、主菜 以及 甜點都有
主菜方面有海陸大匯﹝HKD$828﹞、海鮮拼盤﹝HKD$698﹞ 及 肉類拼盤﹝HKD680﹞
最後選了肉類的那款,呵呵!!朋友們來陪我當食肉獸,肉容物方面大概有牛扒、羊架跟烤雞等等的



前菜的選擇有6款,任選2道~ 心裡默默的很想吃生蠔...不過是不可能的啦,這樣不夠分啊
選了 加州龍蝦蟹肉牛油果凍 及 水牛城芝士番茄沙律!!兩樣都是很小巧精緻的
三色的小番茄很清甜多汁配著火箭菜及綿綿的起士吃,相當配呢!



鮮味的龍蝦蟹肉一絲絲嫩嫩的,跟最愛的牛油果在一起
連不吃牛油果的友人也說這個做得很不錯,可能是因為細膩的口感與調味掌握得好



湯品可選兩客,反正選擇也只有 焗法式洋蔥湯 及 新鮮龍蝦濃湯
那就每樣來一客好啦,這樣都可以嚐到唷~ 兩款中我們都愛龍蝦湯很鮮味的
而洋蔥湯賣相比較美跟吸引啦,除下面具後卻是沒材料又死鹹的湯



由於我們都不吃羊架的關係,可以轉換成烤雞,所以前後有2份烤雞在
看到有玉米我們都把本應塗抹麵包的牛油拿來搽,就變成了牛油玉米嚕
後方那球鮮艷的橘黃色是甜薯泥,天然淡淡的甜味,對於番薯跟芋頭我是沒抵抗力的啦..只是不夠滑而已



兩件烤雞的質感居然完全的不同,一件沒啥味道又乾又柴,另外的卻很鮮嫩多汁
讓我們很費解耶,薄薄的牛扒熟成度控制得很好,肉嫩而鬆化的
至於那個烤豬肋骨沒肉可吃,都乾巴巴的!~這盤裡好壞參半



牛油花生醬朱古力餅配雪呢拿雪糕 本來想選另一個,但到點餐時友人不小心說了它
很厚實的巧克力餅,像磚頭的那樣笨重同時也很甜膩~ 就算加了雪呢拿雪糕
這樣的味覺還是有點髒掉,無法有加分的效果



莫名地2人套餐足夠我們3個都吃到飽撐撐的
所以真的要人多來享用,才能吃到多種的美味佳餚
而且在昏黃的燈光下很輕鬆愉快的無所不談,原諒我常不在港都差點變生疏了


  LUCQUES tavern
尖沙咀廣東道17號海港城海運大廈3樓OT315號舖
電話 : +852 2735 6111

14 則留言:

  1. 對呀!友情要好好維繫。

    我可能唔可以同妳朋友一齊食飯,因為我經常叫錯嘢,如果咁啱大家都係咁,叫到一枱都錯,都幾攪笑! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要嫁,雖然果陣我同cath都好驚訝
      但係反正都未食過咩都可以試下呀
      真的,所以最近成日傾電話啦

      刪除
  2. 呢個set價錢唔平,但份量大,都幾抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 3個人每人hkd$250呀,冇記錯的話
      夠3個人食都唔錯嫁

      刪除
  3. 咁少人?我個次都幾多人呢
    佢個套餐真係份量唔少

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們仲食淨左唔少野,不過真係好出奇
      件雞一個得一個唔掂 >""< 其實e餐已經係半個月前食嫁啦....之後又咁岩見到原來你都去過

      刪除
  4. 其實依間係幾抵架, 上次我去叫埋wine都係$3xx一位~~ :)

    回覆刪除
  5. 哩間既食物睇落好得喎!!! 價錢都可接受呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過人多先食得完啊,我地3個都食淨左件雞同甜

      刪除
  6. Ophelia:
    ~我都認同, 不同時間, 會有不同朋友. 但至緊需要大家都係關心大家.
    ~傾到打佯, 你同班朋友, 真係好老友
    ~雖然係全肉類餐, 但旁邊用蔬菜做配菜!!都唔錯嘅一餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今晚真係食肉獸,所以前菜揀左沙律啊
      太耐冇見啦...所以特別多野講
      係嫁,而且要多聯絡先keep到

      刪除
  7. 環境都唔錯,好岩三五知己去撐枱腳

    回覆刪除