2014年8月4日 星期一

沙梨頭 *╮六記粥麵╭* 大熱門的炸鴛鴦與粥品


七夕情人節的這天在平淡中渡過,因為更期待24號的來臨啊
晚餐來到六記碰碰運氣,上回來訪是遇著偶然的補假休假天
帶著遺憾離開,幸好這天沒失望了~


牆壁上貼滿許多關於六記的報導與昔日照片
厲害的它橫跨了三個店面,有一個像是貨廠來的
而另外2間裡面滿滿都是人,除了旅客外還有不少當地人喔


菜單有兩面,一面的是招牌菜都附有照片
價格不算便宜,但是食物的份量都頗大



炸鴛鴦﹝MOP$52﹞其實就是炸鯪魚球 跟 炸雲吞來的
也是這邊的招牌菜,我就是喜歡上火美食~ 呵呵
附上微酸帶甜的醋沾著雲吞吃,還有提鮮的蜆蚧醬


圓圓扎實的魚球沾滿米滿去炸,外酥脆而內裡Q彈鮮味
不帶絲毫油膩感,沾一點點蜆蚧醬更可口美味

大片的外皮包著小巧的內餡,帶微微油膩感
但餡料吃到肉的甜也有蝦子的鮮,頗滋味
這碟三兩下就吃光光了


這邊有名的是水蟹粥,不過我卻偏愛 肉丸粥﹝MOP$27﹞
細滑綿綿的粥底混著蔥花的香氣,還有數量不少的肉丸
只是這邊的肉丸卻不是預期的爽彈鮮甜,是粉粉的那種



雖然吃過 蝦籽撈麵﹝MOP$38﹞很多遍,但它總是吸引到我們
幼細乾爽的麵條很爽口彈牙,灑上滿滿的蝦卵 濃濃的香氣跑進鼻子裡
是暫時吃過中最喜歡的~ 也難怪那麼多人來買外帶選它嚕



想來這裡...除了是一嚐美味的炸魚球外
在它的附近也有家很棒的糖水店,不過這夜急著回去買何漢記
只好留待下次吧,而我最愛的何漢記因租金及人手的問題而要結業了...想吃就要到營地大街的總店了


 六記粥麵
澳門沙梨頭仁慕巷1號D地下
電話 : +853 2855 9627
營業時間 : 18:30-02:30

22 則留言:

  1. 原來Ophelia真係幾鍾意香口嘅食物喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我中意嫁,耐唔耐一次咁
      我只會生飛滋..唔會狂生豆豆嫁

      刪除
  2. Ophelia:
    ~七夕情人節, 我知係牛郎, 織女嘅故事. 以前都唔多聽人講, 但依家有facebook又有blog, 又上網, 真係咩節日都知係幾時. ......點呀!! 係咪24就見到Andy啦?
    ~我都偏愛肉丸粥, 我覺啲粥有肉味, 係會甜啲. 同埋食蟹, 我嫌麻煩, 要分蟹殼出黎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,24號係我地一齊8年的日子
      日子真係過得好快,佢既課程已經過左一半
      好期待佢畢業,七夕都係個好好的藉口去慶祝食大餐MA
      澳門的水蟹粥好出名的,不過總覺得食粥有蟹...唔多方便咁
      遲下個蟹痴黎澳門玩的時候就可能會試試

      刪除
  3. 如果冬天食粥更有幸福嘅感覺

    回覆刪除
  4. 好似未食過炸鯪魚球添
    下次帶我去試下肉丸粥呀~~ 呵呵^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 去一哥呀,之後再去食宵夜
      YEAH!!!!等你陪我食好多間餐廳
      好多都想食多次不過E家冇時間....

      刪除
  5. 肉丸粥見到又想食=P
    炸雲吞似炸粟米片咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 個炸雲吞油左DD嫁,肉丸粥都係一哥比較好食
      佢既都係心機貨,不過唔夠彈牙

      刪除
  6. 好耐冇去過澳門了~見到D美食~又想去~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,過黎玩啦
      E邊最近開左好多間正正的食店
      都值得一試嫁

      刪除
  7. 回覆
    1. 今個月24號係我地一齊左8年的日子呀

      刪除
  8. 回覆
    1. 我第一次食炸的,平時都係煮湯多

      刪除
  9. 炸鯪魚球, 炸雲吞都勁吸引!!!
    原來你喜歡食熱氣食物, 但皮膚都仲咁好, 真難得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我係乾性皮膚,而且體質又唔會勁生豆豆的
      所以多食都冇問題,但會飲反涼茶,我熱氣就會生飛滋嫁啦

      刪除
  10. 我都鍾意食六記炸鯪魚球, 現在有小吉, 吾知幾時可以再黎澳門呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快既,佢都好乖呀
      可以帶佢過黎玩啦^^

      刪除