2014年8月8日 星期五

【 保養 】 Beauty Cottage ♥♥ 新歡 與 舊愛


這品牌對我來說並不陌生,最近2次到訪也有去敗家
之不過這次買得更兇,很喜歡它們的鄉村復古包裝設計
而且這品牌更不用動物做實驗,很喜歡這點



Beauty Cottage 是泰國保養品 及 化妝品牌子
跟 Beauty Buffet 與 ORIENTAL PRINCESS 都是值得逛,很好買的地方

買的時候正打折,2款面膜都是245B
重購的 Bamboo Charcoal & Volcano Mud Clay 針對粉刺浮出來很有效的嘛
要不是玻璃瓶不好帶的話,超想多買點囤著


另外一瓶是保濕度很強的 ~
Cucumber & Watermelon Moisture Quenching Facial Mask
喜歡用透明gel狀的面膜,清爽不黏膩的


妹妹剛回來時,肌膚過敏出疹了
臉上都一點點紅紅的,敷個15分鐘後情況明顯有改善
退紅舒緩了不少,只是忘了拍下來


在曼谷那幾天,都這樣混著敷
大太陽很容易把我的肌膚曬到泛紅,所以它就是我的救星嚕
每次都買得不多,是讓自己有藉口再出門玩嗎?~


↓↓喜歡的可以到以下地點看看唷↓↓
Central World 1F 、 BIG C
Terminal 21 、 Siam Square

16 則留言:

  1. 保濕面膜係我嘅大愛呀,正!

    開始計劃下個旅行未呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀,本來係12月去
      e家有可能係11月的事....但係都仲未知
      可以睇定d行程同地點先既,但一切要等10月左右再決定到

      刪除
  2. 回覆
    1. 係嫁,因為好保濕
      我中意將青瓜果個雪入下格再用

      刪除
  3. 想似個青瓜mask,一定好爽

    回覆刪除
  4. Ophelia:
    ~我都記得你之前介紹過, 依隻護膚品. 你去泰國, 實會入好多!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係好多既...今次買得仲勁左 >w<

      刪除
  5. 番到黎仲係會出疹
    太可憐了,E家11-2點都唔敢出街呢
    要多用保濕MASK先得><

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊個叫你懶wo >"""<
      e家買多左mask係屋企
      等你冇藉口

      刪除
  6. 如果張個青瓜mask放咗入雪櫃之後先敷, 夏天真係正, 又涼又保濕 :)

    回覆刪除