2013年11月15日 星期五

媽閣長城燒烤 ✰° 仿佛走進可樂博物館


喜歡到媽閣這邊拍照,附近港務局的夜景也很美~
剛巧男友想到這家餐廳吃飯,它就在媽閣的附近,拍照後就過來啦!!
都已經7點多了,但餐廳裡還沒有客人,當下心想我是不是跑錯地點了




但見到這滿滿的可口可樂,我就知道沒來錯
店主的珍藏還真多啊,有很多都是我沒看過的版本
當中也有我愛的~ 但現在已經喝不到嚕



原來大家的用餐時間是比較晚啦,四處參觀後人潮開始漸多
人多的話也可以坐在戶外用餐,但記得要訂位喔~ 不然要花點時間來等候咧



MENU上燒烤的那頁最為吸引,但怕吃不飽
所以只好再選飯類,而且也先試試水準嘛


燒牛肋骨 MOP$30/份
是這裡的推介菜式,看到大家都說讚的!一份就是一條牛肋骨,初嚐只試1份就好了
賣相很普通不起眼的,牛肋骨帶點厚度,肉質軟腍 肉味也濃 還非常Juicy 的呢
簡單的調味,還帶陣陣烤過的焦香,好吃到想要加點



南乳炸雞翼 MOP$55
幾乎是每桌必點的,南乳香緊緊包圍著雞肉,雞翼肥大肉厚
肉質嫩滑 外皮香脆,一客有8件~ 但油份還蠻多 吃到最後有點膩



吞拿魚焗飯 MOP$62
我愛的芝士只有薄薄的一層,吞拿魚的量算多,飯有預先炒過
乾爽的飯粒中混著蛋碎,但味道普通 ... 可以跳過



買單後送的 2個小小芒果布甸,就是平時芒果啫喱加了花奶的味道
有一點點芒果肉在裡面也算是這樣啦



推薦這邊的烤物 跟 雞翼 ,飯類就還好
看來下次只吃烤物就夠了~ 其實這晚還想試試燒風鱔,但初來報到先試了名物
再訪知道水準了,就可以嚐更多啦!!


  媽閣長城燒烤
下環媽閣萬里長城17-19號地下
電話 : 853+ 2855 8355

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 都幾特別呀,好多唔同款唔同包裝的

      刪除
  2. 其實你一個月有幾多日會喺澳門?

    回覆刪除
    回覆
    1. 差唔多有半個月呀,一過去就留一星期左右先反香港

      刪除
  3. 回覆
    1. ok嗎 ? 有冇咩菜式推介我下次去呀^^

      刪除
  4. 我下次要來吃南乳炸雞翼 ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想食燒風鱔呀,好吸引又唔算貴

      刪除
  5. 南乳雞翼同牛肋骨最想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最好食都係e2樣呀,其實佢個燒風鱔都出名嫁
      可惜andy唔多中意食鱔魚 >"<

      刪除
  6. 雞翼好得喎
    妳地兩個人食?如果兩個食8隻雞翼真係幾溜下

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好得,個南乳味又香又突出
      加上佢隻雞翼好厚肉嫁,所以我食到第3隻就飽了

      刪除