2015年1月8日 星期四

澳門 │ Hello Kitty Obrigado 傳統手信專賣店


繼 Hello Kitty Secret Garden 開業後,另外也聽說它會在澳門開家店
主要是在賣 葡撻 及 杏仁餅,是家小小的專賣店~ 沒設有座位的喔
而 OBRIGADO 這一字是葡文中的謝謝~ 名字頗可愛嘛



Kitty 加入了葡國元素,你會喜歡嗎?!
每個小細節都是很殺底片的啊




充滿色彩的葡國磁磚裡有精緻的小蝴蝶結
但最吸引人目光 想必是這個巨型的
葡式碎石路也可以做成這個樣子耶



聽說這邊的葡撻除了傳統的做法外,還加入了北海道牛奶來製作
說是限量發售,不過去了兩次看到存貨也蠻多的~
它也有在賣些 曲奇餅乾 杏仁餅 紐結糖 馬卡龍,飲料也有不少選擇



葡撻 ﹝MOP$10/個﹞多買的話價格更便宜
個子比一般來得還要小呢,一口吃一件沒問題吧
熱暖的酥皮富濃濃的牛油香氣 蛋漿嫩滑帶微焦的味道



味道跟平常的差不多,但加入了 Hello Kitty 變得更誘人
連這紙盤也做得這般可愛~ 叫人如何抵抗嘛



曲奇餅﹝MOP$10/塊﹞有牛油 綠茶 巧克力 這3種口味
我選了綠茶,只是想拍照的時候才留意到它給我壓斷變不漂亮了
烤得夠香酥 喜歡它的綠茶味香濃帶點甜味


喜歡 Hello Kitty 的,不妨來看看吧
不管是包裝上 還是裝潢方面都別具心思


 Hello Kitty Obrigado
地址 : 澳門板樟堂巷 5-7A 百好大廈地下A舖 ﹝麥當勞旁邊巷口轉入﹞
電話 : +853 2835 6543
營業時間 : 星期1-日 12pm~8pm


10 則留言:

  1. Oph衣著打扮同旁邊嘅hello kitty好夾喎!

    好耐無食過葡撻呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,一樣都咁藍ma
      果陣其實我冇化妝嫁,所以都係低住頭好d
      早知上次買一打俾你啦....我果陣本身都想帶過黎嫁

      刪除
  2. 幾得意喎,好彩我依家唔鐘意KT咋,俾著以前,我第一時間過去

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果過澳門都好呀,咁我地就可以一齊去飲飲食食

      刪除
  3. 間鋪好靚好特色呀
    葡撻好耐冇食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到d葡撻又幾好食嫁wo
      係呀,連包裝都好靚嫁

      刪除
  4. Ophelia:
    ~太好啦!! 有Hello kitty 外型做傳統手信!!!
    ~杏仁餅, 有無盒裝??
    ~比我都唔捨得掉個hello kitty 紙盤

    回覆刪除
    回覆
    1. 杏仁餅有盒裝嫁
      佢既包裝設計連andy都話靚
      唔係舊式果種,e個俾人既感覺好華麗

      刪除