2014年3月20日 星期四

英國牛肉。皇族滋味推廣 可在 WATERMARK、SHORE、THE GLOBE 與 Dickens Bar吃到喔


是次參加了 「英國牛肉。皇族滋味」的餐廳包括
WATERMARK 、 SHORE 、 THE GLOBE 與 Dickens Bar 每家的料理都具特式且創意
這天也現場品嚐到它們的料理,好幸福啦~




牛肉的不同部位,能分辨出來嗎?!
粉嫩動人的色澤 以及 細緻的肉質



加上現場即席炮製的肉品,那香氣讓人垂涎
口水都不自覺地在流出來了~



WATERMARK 的有2道前菜 薄切生牛柳片 跟 沙律
主菜方面也有2道,是10安士肉眼牛扒 跟 8安士牛柳配波士頓龍蝦




Shore 的炭燒 8安士 28日熟成英國牛柳配薯條
喜愛吃經過熟成的牛肉,肉汁被濃縮及鎖在肉內,肉質也細緻
一旁的薯條外超香脆,而內裡粉粉嫩嫩的十分美味



怡東酒店 Dickens Bar 的菜式是 燉英國牛肉配約克郡布甸
經過牛肉燉煮的牛肉很腍軟入味,配上咖啡色的布甸說是布甸,其實更像麵包
味道帶微鹹,布丁吸收過肉汁後更完美



The Globe 有超巨大的牛肋骨放在眼前,吃肉獸的我看得好開心啊
而菜式方面也有幾款,當中有牛臀肉布丁配搭青豆



謝謝公關朋友的邀請,這個午後吃到以不同牛肉做的菜式
既美味又是個愜意的下午


Watermark
中環7號碼頭L號舖

The Globe
中環嘉咸街45-53號嘉利大廈地庫

Shore Restaurant & Bar
中環皇后大道中139號 the L Place 3&4/F

Dickens Bar
 銅鑼灣怡東酒店地庫

20 則留言:

  1. 嘩嘩,好多牛丫,啱晒我

    回覆刪除
  2. 小牛魔,我下次番黎又要做牛魔王

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好想同你去多次la vache!呀
      定你想試新野呀 ??

      刪除
  3. 須然我唔食牛但見到都好吸引呢^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好想食牛架但一食到so味就會嘔,多得車哥哥囉陀佢時開始變成咁到現在"慘慘"

      刪除
    2. 變左要戒口咁...慘慘
      我都有擔心過如果第日有左的話會唔會好多中意食既野都食唔到

      刪除
    3. 但係我都有得著就係生完車哥哥後就愛上榴槤呀haha~~

      刪除
    4. 新生命就係咁神奇架喇^0^

      刪除
    5. 咁都幾好呀,雖然食唔到牛肉但又可以食多樣新野

      刪除
  4. 最想試燒炭,吖唔係,係炭燒牛柳至啱XD

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA我暈了,炭燒牛柳都係我至愛黎嫁

      刪除
  5. WOW~~美味的牛肉, 睇見都流口水!!

    回覆刪除