2014年1月2日 星期四

黑沙環 宵夜好去處 ♥ 越夜越精彩 ♥ 一哥粥品


喜歡走在小街小巷裡,不覺得有危險反而帶有尋寶的感覺
這天走小路到超市買東西,大概是晚上9點多吧,這家的門口還有長長的排隊人龍
好奇的我記下它的名字,回家搜尋了下,介紹的不多!!



跟Oli他們吃完滿江紅後就登船過澳門,Andy到碼頭來接我
嘻...我就提議到這邊吃宵夜~ 要留意的是此刻已經12點多,但人潮不減還是這麼多
只好買外帶回家!!後來也堂吃過一次,可以看得出2者的分別



還可以隔著它看著粥品的誕生~
有冷風吹過就靠近,還沒吃已感到溫暖!!



先介紹堂吃的,因為外帶的價錢有點不同~ 份量也有差別
除了粥品外,最喜歡吃椒鹽類的食物!!就選了 椒鹽九肚魚 MOP$52
薄薄的粉漿包著鮮嫩的魚肉,但椒鹽味明顯的很不平均也不夠香嚕



肉丸粥 MOP$28
這是我的最愛~ 顆顆手工做的肉丸大小都不一
軟嫩中混著微微爽脆感,肉味鮮濃,堂吃會有8顆之多耶
滿足得過癮啊,加上綿綿的粥底帶陣陣瑤柱的鮮甜味



肉丸蠔仔粥 MOP$34 /外賣
這是第一次吃的時候,肉丸跟粥底已令我著迷
加入蠔仔的粥味道上沒太大的差別,蠔仔個頭很小
鮮味很淡,味道只輕輕略過

炒麵 MOP$28.5 /外賣
只吃了1點點,麵條分明不算油膩
簡單的加入了芽菜增添層次,調味也來得剛好不會過鹹
加上辛辣中帶甜的辣醬就已經滿足~



窩蛋牛肉粥 MOP$25.5 /外賣加大 (堂吃 MOP$24)
這搭配在煲仔飯裡就有看過,而在粥品上呢還是首次嚕
嗯...有看過做法就是把生雞蛋敲進碗裡再淋上熱騰騰的粥
剛熟的雞蛋遇上嫩滑的牛肉,味道比較普通



香滑雞粥 MOP$30.5 /外賣加大 (堂吃 MOP$29)
一層豐厚的雞油在上面覆蓋著,碎骨還蠻多
但雞件很滑溜,雖然只是雞胸的位置



這還是第一次吃粥品吃個上癮的,真的好喜歡喔
朋友都取笑我說還是成長期多吃點也無所謂,其實應該過了吧
如果再來第2期也無妨啊,但只要局部的...偷笑


一哥美食
電話 : +853 2841 3336
地址 : 黑沙環第七街綿華大廈地下A
營業時間 : 7pm - 4am




誇年的那晚,我還在生病~ 重感冒...聲音怪怪的,也不停的在包雲吞
沒出外倒數人擠人的,就這樣平淡的留在家裡!!去哪不重要,重要的是身邊有誰


回望2013,這年有幸加入飯聚的大家庭
也認識了很多新朋友,更珍惜在港相聚的時光~
港澳2邊跑暫時還不覺得累,正享受著此刻


18 則留言:

  1. 祝2014有更健康的身體,品嚐更多美食!
    Have a swift recovery!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 謝謝katie ^^ 不過我要清左感冒先得了

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢個粥仲要唔貴!!但有好香的瑤柱味
      e樣真係吸引死人了

      刪除
  4. 天氣凍食個熱粥真係勁爽呀﹗祝你2014年更加幸福快樂~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝水太太呀!! 同埋佢既粥品真係好正正的

      刪除
  5. 我都好鍾意呢間........你好犀利,試咗咁多款粥~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢正正係我屋企附近嫁,我一落樓的對面街就係佢啦
      次次都見到好多人食,我成日外賣多~ 所以先試左咁多款
      同埋我中意食粥ma..佢既粥有瑤柱味做底!! 可惜andy冇咁熱愛

      刪除
  6. 新年快樂!身體健康!睇中醫可清感冒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真嫁 ?? 一陣去睇先得
      其實今日都好反好多了..但始終未清曬

      刪除
  7. 嘩!!仲可以食到咁多
    有樣同妳唔岩key tim,我對粥麻麻地咋

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...咁同andy 岩key wo
      佢都對粥麻麻地嫁,平時我都好少食粥嫁
      不過落左瑤柱的就中意食,果晚食左2樣嫁

      刪除
  8. 你病左就多D去食粥啦,小心身體啊
    下下星期見

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有9日咋!!好快好快
      係啦...不過唔病都中意食

      刪除