2014年4月20日 星期日

WAFFFLE! 邪惡的鬆餅 Love Me Not?


復活節假期來到最後兩天,日子過得很快嘛~
這幾天要不是窩在家裡就是跟好友去吃飯逛逛街,累積下來有很多事想跟大家分享的
假期前在飯局上見到 Megan 便約好餐後續攤吃吃甜!!


在這附近吃甜的地方....我不太熟悉耶
魚子媽帶我來吃 WAFFFLE ,嘿...很眼熟喔,好幾個月前的晚上有路過耶
但就沒進來嚐鮮嚕~~ 這是一間超繽紛又充滿童趣的餐廳啊~



店裡有很多客人的畫作,有『到此一遊』的感覺
既隨性又可愛的,半開放式的廚房佔的空間比較多
而座位就圍在旁邊~ 一下子擠滿客人的時候,就變得水洩不通...找個位置也難



這邊的飲料選擇就只有這些嚕
可愛的畫作在冰凍櫃上也找到啦



傻傻的沒拍到窩夫的口味,反而拍下了配料的選擇
每款窩夫好像只可選1種配料,多選也可以啦...多付錢就對啦,哈哈



選擇也算多,有水果跟繽紛的醬料等等
還有雪糕啦...只是看到它的品牌後就不想點了



最後選了巧克力口味 跟 蘋果肉桂
前者配榛子醬,雙重肥肥啊~ 後者配清甜的楓糖漿
由於沒拍到價錢的關係....只知道這像魔鬼的宵夜花費了HKD$63啦



格子比較大,窩夫也比較厚~ 加上搽得醜醜的榛子醬
對啦,說它是巧克力口味,是因為在收到柯打後會插2條邪惡的巧克力到窩夫內再加熱
那在吃的時候會感受到爆醬喔,不過窩夫是軟綿綿的那種,沒帶半點脆度...所以很快就吃撐了



2個女生邊分享甜食邊聊天,直到後來有一群客人進來
才捨得離開嘛,呵呵,認識到你真好


 WAFFFLE!
中環嘉咸街41-43號天安城商業大廈地下B舖


這篇文章本來是明天的.....偷偷的跑了出來
氣歪了 >"<


16 則留言:

  1. 古古力味真係正到不得了,不過如果脆面會更正!
    個裝waffle嘅盒盒好有型呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 脆的外皮會比較好吃,同質感好d
      可惜佢唔係>///< 真係好正...但係唔記得影爆漿的樣

      刪除
  2. 回覆
    1. 我比較不愛軟軟的窩夫,但以價格跟味道真的不錯

      刪除
  3. 回覆
    1. 特別係多配料可以選的,咁就可以揀清新d既

      刪除
  4. 之前是不是有經過?很眼熟啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又記得既..我都記得係上次同你見過

      刪除
  5. 回覆
    1. 係WO,最近有2篇添
      其實隔左好耐食嫁啦

      刪除
  6. 偷偷跑出來咁似我個肚腩嘅haha~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有肚腩咩 =..=
      點解我唔覺既

      刪除
  7. 食左一餐咋,唔夠喉架喎

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHE,係食完果餐再食多餐先肯反屋企呀

      刪除