2014年4月2日 星期三

超好下飯的 ~ 泰式打拋豬 ﹝附食譜﹞


終於都睡飽了,30號那晚回來遇上壞天氣,幸運的能夠安全降落
也非常感謝當晚加開的巴士,不然都不知道可以怎樣回家了
可能睡眠不足的關係...都長飛滋了!!痛痛...連午餐都不想吃,就先來記錄昨晚做的菜吧


令人想念的味道,雖然前幾天才在吃~ 但好想親手做來嘗嘗嘛
也好讓男伴帶飯啊!!可能接下來下廚的機會變少了,所以昨天才特別想做菜




材料(二人份)

豬肉碎  一盒
秋葵 一盒(可以不放)
蒜末 2-3瓣 (切碎末)
Thai Basil Stir-fry Paste  一大匙
Sweet Basil 少許




做法:

1﹞ 中火預熱平底鍋,下油

2﹞下豬肉快炒至有一點焦黃,加入蒜末拌炒均勻

3﹞下一大匙 Thai Basil Stir-fry Paste 醬料炒勻

4﹞把切好的秋葵放進去,炒至略為軟身就可上桌嚕



不到10分鐘就完成了,簡單又易做~ 喜歡辣的話可以多放點辣椒喔
其實加入秋葵可能會覺得有點怪怪,但我就是喜愛秋葵的味道 跟 它的益處嘛
明明已經買了很多醬料回來...但還是有遺漏!!氣死了

14 則留言:

  1. 我仲未敢試秋葵怕它滑潺潺但又想試下係咩口感^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我食過一次後愛上左佢!!煮左次外軟內脆的俾andy食
      佢都覺得幾好,咁樣煮我都係第一次~ 希望佢今日帶飯冇投訴啦>///<

      刪除
  2. 勁丫, 期待妳的遊記分享丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀....不過好多相呀
      有排我汁

      刪除
  3. 上次去泰國..........家姐都想托我買blue elephant嘅醬料..........但無..........莫非只喺得曼谷嗰邊先有?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢....係曼谷就好易搵到

      刪除
  4. D醬料好似好正咁喎! Andy真幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得影入面添,真係好正嫁

      刪除
  5. 煮埋俾男友帶愛心飯盒, 好sweet呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊有個新轉換...應該冇咩機會下廚了
      所以好想煮野俾佢帶飯

      刪除
  6. 原來呢個係秋葵。。。
    的確幾簡單,又sweet爆

    回覆刪除
    回覆
    1. 係超市成日見到嫁!!好易整嫁咋

      刪除