2013年10月5日 星期六

發現好物 ✿ 上山採藥 ✿ 櫻桃凝C化妝水


最近一直都在分享吃的,忽略了保養品
上山採藥  這個品牌以前都有留意到,它是挺不錯的
想老妹幫我買回來,可惜一直都忘了~ 5月的時候卻意外地在寶雅發現了它






上山採藥 是以自然取經,擷取大地植物性配方
那就是   草本天然成分   嚕~ 對於轉換天氣時容易過敏的我來說是好物吧



價格好像是 NT.100-120左右
過了太久都忘了!! 只有150ML




瓶蓋很特殊,洞口很小
倒出來的時候也不會過量,味道香香甜甜的
保濕不俗,吸收也算快



也難怪以前有朋友跟我說,到台灣住飯店備品是它的話
會大大的加分!!

12 則留言:

  1. 好似幾好,係咪香港冇得買?

    回覆刪除
  2. 等我下次都買番枝黎用先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想試青瓜果款,不過應該好重
      如果唔係都想你買俾我

      刪除
  3. 有台灣酒店都係用佢㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有出沖涼果d都係草本既,台灣酒店有d都用佢既備品

      刪除
  4. 好搞笑, 覺得佢有D似果汁呢~~ :P

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe...我一開始都覺得似
      味道都係香香甜甜的

      刪除
  5. 我見識少, 都以為係蘋果汁:P

    回覆刪除