2013年10月8日 星期二

澳門牛記 ღ 在老街尋覓美食


其實會注意到它,是因為每天回家的路上定必經過這裡
主要想來造訪的不是它~ 而是一旁的糖水店


店子不大,挺簡樸
原來它曾獲得2011年米芝蓮的推介



菜式跟其他餐廳差不多,當中只有幾款吸引到我們
就是特別的撈麵,每家的配料都不同,在澳門我還蠻常吃的



香煎鮮墨魚餅 MOP50
一碟有很多塊,煎得香口而不太油膩
爽彈鮮味的墨魚餅很扎實,當中還會吃得到粒粒墨魚肉在裡頭
幸好貪心的我今天沒多點些什麼,不然一定吃不下



蟹皇撈麵 MOP30
金黃色的蟹皇相當的美,濃濃的鮮香
幼身的麵條嚐得出富有蛋香,爽爽的好質感
攪拌後還滲著甘香豐腴的鮮甜,不想錯過每一口啦



花雕雞撈麵 MOP34
用上黑漆漆的烏雞,再加上剪得碎碎 賣相不美
但雞肉嫩滑有陣陣的花雕香,配料則有大量的枸杞、薑片跟紅棗
很滋補嘛 ~



另外也試過它們的雲吞,可惜忘了拍下來
蟹皇雲吞撈麵 這的雙拼滿足貪心的我,蟹皇的比例會少一點
雲吞裡有肥美甘香的豬肉 同時也有爽口的蝦子,最愛這種啦~



吃飽飽再到旁邊吃路邊糖水,滿足又開心的
那裡的中式糖水真的好吃,也有不少在地人騎著電單車來買!!


牛記咖喱美食
新馬路十月初五街1號地下


20 則留言:

  1. 撈麵好味呀,尤其蟹皇^^

    回覆刪除
  2. 花雕雞撈麵,光是聽名字也覺得很補身啦
    我也想補一下XD

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 澳門好多間的撈麵都好好食嫁
      下次可以去試下

      刪除
  4. 花雕雞撈麵的組合好特別呢! 又夠補真係唔錯~~~

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 下次你過澳門的時候,一次過試曬啦
      今次行程好多呀...應該去唔到

      刪除
  6. 正呀正呀...~~ 下次去澳門一定睇你d介紹~~ 口水流喇..!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,黎緊仲有好多呀
      去澳門的時候可以有排試了

      刪除
  7. 這間我試過, 是沒有試過墨魚餅

    回覆刪除
  8. 呢間嘅食物都好吸引..........你比到好到澳門食肆嘅靈感我...........不過糖水喺牛記裡面定喺街邊架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係海邊新街嫁,我見or 上你好似分享過呀
      hehe,希望下次你去澳門果陣搵到更多好野食^^

      刪除
    2. 哦......喺勤記糖水~~~~

      刪除
    3. 你覺得點呀 ?
      我食過一次都唔錯..不過冇車唔方便去果度呢><

      刪除