2013年10月19日 星期六

仿佛回到家裡用餐般 @ I Love Bali


收到店家的邀請,在電話聯絡過後
就決定跟2位好姐妹一同前往,店子在旺角的商業大廈裡地點算好找
不過門口就在小巷內,比較隱蔽一點~



只招待會員,感覺更隱私!!
每張桌都給訂了,沒訂位可能會白跑喔~
昏黃的燈光很是浪漫,吃飽後就更添睡意,哇哈哈



(左)玫瑰冰 淡雅不造假的玫瑰花香,裡頭的冰塊還是心型的呢
(右)青檸梳打 清爽的梳打水 混和著青檸精華,有種在喝鹹檸七的滋味



圓圓的魚餅,是免費招待的小吃
味道很清淡 吃得到陣陣的鮮味但不突出



加多加多 Gado Gado
料很豐富,醬汁也香濃惹味
每樣取一點到自己的盤子再淋上醬汁,溫溫熱熱的好吃



招牌巴東牛肉 6安士
巴東醬既香又濃,其辣味是越嚼越辣的那種 會慢慢散發出來的
牛肉肉質軟腍入味,輕輕用叉子一撥 肉就分開了

怕辣的話,也有冰鎮青瓜提供
冰冰涼涼的青瓜清新又解辣,挺不錯喔



非常下飯的巴東牛肉,讓我們在不知不覺間吃了很多
米飯 混著 巴東醬同吃,辣度有稍微的降低了
但還是惹味之選



印尼花豆炒鮮蝦
擺盤很漂亮喔,大大隻的蝦子包圍著印尼花豆
花豆它又名臭豆,是因為吃完消化後,上廁所會有股怪味而得名的

香香辣辣的調味,配著微苦甘的臭豆是不錯吃
但如果單吃臭豆的話,就有點怕怕嚕!! 蝦子爽彈但沒什麼鮮味



梅爾辛紅飯釀烤嫩雞 (需預訂)
原隻雞搽上大量香料再拿去烤,雞皮烤得夠乾
雞肉富肉汁 質感還是嫩嫩的,中間釀滿濕潤帶有雞油香的飯
沒有不好吃的理由啦!!




開心果雪糕 跟 羅望子雪糕
前者質感細滑 奶味重,有著淡淡的開心果香
羅望子的則較為粗糙一點,酸甜酸甜的,清新味蕾倒是不錯喔
2款都做得不錯,各有喜愛啦



土耳其米飯布丁 (玉桂味)
米布丁灑上了玉桂粉,香濃的玉桂味不是我的菜
米飯做布丁還是第一次吃到,淡淡的甜味,當中吃到不少米粒在裡面 豐富了口感
飯後來一小小杯,3個人分享就剛好嚕!!



數數手指,我們也認識了3年多
雖然不是每天見面,但一聚頭話題總是聊不完
喜歡你們在身旁,讓我很安心!!


我愛峇里島  I Love Bali
旺角登打士街36號恆威商業中心14樓全層
電話 : 5401 3402

22 則留言:

  1. 上次講個間土耳其菜, 都係同一老闆, o係油麻地開的另一間店, 都係好有心架! ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的 ??咁岩既
      d野食都唔錯呀,唔知間間的野又會唔會相似呢

      刪除
    2. 都係好home feel架, 食o既野就係turkish囉!
      最後我地10/12都唔得閒去, 所以可以遲d一齊約去呀 :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 對呀對呀!! 做booking 又好,咁樣會靜d

      刪除
  3. 環境好好呀,野食又吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 野食做得唔錯,昏黃的燈光好好訓

      刪除
  4. 環境唔錯喎,如果妳同Andy嚟就更浪漫啦
    btw我決定出年3月唔返鄉下,去bali

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同andy 只可以搵澳門浪漫的餐廳啦
      hehe,都係熱的地方~ 我未plan 呀....慢慢啦
      仲有時間ma

      刪除
    2. 去bali好正呀, 我都超想去, 或者如果去唔成希臘意大利 (o采!! :p) 就去bali啦~~ XD

      刪除
    3. 都一定係7-8月啦, 阿龍放暑假嘛

      刪除
  5. 臭豆很特別
    原隻雞好吸引啊><

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我冇好中意食臭豆
      哈哈....係雞你都岩嫁啦

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實都有少少,空間唔大
      D枱都有5張

      刪除
  7. 呢度感覺好home feel呢~~ 環境好好,食物都好特別呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 印尼菜都唔錯呀,除左串燒之外
      好多都好特別嫁原來

      刪除