2013年10月31日 星期四

燒丫燒 過過癮 @ 盛八日式燒肉店


跟朋友晚了吃午餐同時也吃得太飽,到處瞎逛一會後又再吃了
其實本來也想提早回家休息的啦,但友人知道我想吃燒肉
而且又訂了位就來吧~ 只點幾款肉品就好當過下癮嚕



有選擇困難症的朋友,遲遲都選不了自己想吃些什麼
都只好讓我來選了!!嘿嘿...只選喜歡的類別,畢竟肚子已經快容不下了嘛

特選厚切鹽燒牛舌 HKD$89
厚厚的牛舌總是有著迷人之處,喜歡它極為爽脆的質感
2面燒至金黃微微卷曲就好,只是略嫌份量不夠過癮
但千萬不要學友人手多多的...燒一下就翻一翻,都軟爬爬的 還沒熟的呢



岩鹽青檸燒雞腿肉 HKD$59
酸酸滋味的雞肉很醒胃,青檸味突出
雞腿肉每片size相若,記得好像大概有6-7片左右
雞肉扎實嫩滑,燒至外脆內嫩更是我的最愛



福岡縣烏賊燒 (二本) HKD$55
燒整尾的烏賊好過癮喔!!剪成卷卷再掉下去
味道鮮甜,燒後不乾不韌,還帶著Q彈的質感



蟹籽鵝肝石鍋飯 HKD$79
賣相也太醜了吧,看起來很普通啊
照片過後服務生來幫我們拌勻了,當中有一點點飯焦
有著辛辣香 辣度還蠻高的,配料混合後都不見了
只吃到薄薄帶有根的鵝肝...不喜歡



肉品是不錯的,選擇也有不少
但沒想像中般美味,試過就好啦


 盛八日式燒肉店
旺角山東街38號38廣場3樓

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 你係度一定好開心,因為佢好厚的

      刪除
  2. 回覆
    1. 試下唔同的店都好
      肉質都可能有唔同

      刪除
  3. 呢間都好多分店,似乎都ok!

    回覆刪除
    回覆
    1. 價錢唔多可愛,肉都算唔錯嫁

      刪除
  4. 同意妳講丫,水準一般,試過就算

    回覆刪除
  5. 雖然你地話試過就算,其實我都好想食呀,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你果邊多唔多ed日本野嫁

      刪除
    2. 就算有我都吾知呀,因為好耐無出過街吃飯

      刪除
    3. 屋企食飯健康d既,但等2個女大d就可以一齊去行街了

      刪除
  6. Ophelia:
    ~唔知香港啲食物係咪比較多元化??我覺依間燒店, 啲食物選擇都幾多!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. e間的野食款式都幾多嫁,就可能因為太多
      所以冇樣精

      刪除
  7. 我的同事們去過深圳果間盛八
    深圳果過係任飲任食~~佢地話質素都幾唔錯~~~
    唔同香港係散叫XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港的比較貴少少同唔抵
      食物又唔係真係咁吸引咋

      刪除