2013年11月12日 星期二

【 讀者優惠 】 PYNA - C 一瓶就搞定 ♥ 神奇保濕修護


我的肌膚是偏乾的而且還是嚴重缺水,再加上皮膚很薄
每當轉換天氣的時候就會容易脫皮 或是 敏感
熟悉我的朋友都知道...護膚嘛,都是三分鐘熱度
所以這次對這個我是極度熱愛,懶懶如我都肯乖乖的連續用,目前用了2個禮拜,分享一下嚕





PYNA - C 是日本的科研品牌,由多位日本科學家共同研製出來的
並採用法國近百年歷史的專利配方 - Pycnogenol 碧蘿芷,此配方更榮獲世界各地多項科研大獎
而 PYNA - C 的製造過程更是百分百在日本製造,光是這點已經相當的吸引





日間功能 保護 → 美白 → 滋潤 → 修護
夜間功能 修護 → 滋潤 → 保濕 → 美白


每次大概按2下左右已經足夠搽在臉上,餘下的亦用在頸部
他的獨特 4 大功能,無論日間 或 晚間都不停在為你保護、滋潤、美白、修復肌膚細胞



它的質感是水狀不油膩的,延伸性很好
容易被吸收,滋潤度不俗



用了2個禮拜,當中最為明顯的是滋潤方面~ 既清爽又溫和的,不會有黏膩感,也沒有長豆豆
膚色也均衡了,最喜歡是變得好像雞蛋般的滑嫩感 



現在更可以享用讀者優惠購買 Pyna - C喔  !!

只要在付款的頁面上輸入 :   ophelia2013pynacad  ,即打9折

http://adorebeaute.com.hk/shop/index.php/products/pyna-c/pyna-c-moisturizer.html

而且更是免費送貨的啦~

14 則留言:

  1. 我皮膚比你差百倍呢 你keep得好好呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,睇你既相
      你d皮膚好好呀又有光澤

      刪除
  2. 妳D皮膚咁好,仲叫做嚴重缺水??
    咁我係抽乾晒水tim啦:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時真係會乾到甩皮,今年好好多了
      今日凍左,記得著多件3呀

      刪除
    2. 好開心丫,終於都凍,新衫可出籠:p

      刪除
    3. 其實我好怕凍嫁,唔多中意冬天呢

      刪除
  3. 嘩! 妳D皮膚好到令人妒忌,好,我要罷睇妳個blog一秒咁多,哈哈!

    回覆刪除