2014年7月2日 星期三

狎鷗亭居酒屋 ๑ 只此一次 ๑ 浪費我的胃納


朋友期待來這家韓國餐廳好久好久了
這晚我們就來吃吃看有沒有那麼厲害,韓劇 / 炸雞的熱潮至今還很強
餐廳的位置還算偏僻,人氣卻很好~


餐廳環境很有Feel,座位也很多
但我們3個人卻被安排坐在2人的座位上,坐得太辛苦了
我跟朋友兩手不停相撞,連菜也放不下的桌



7小碟前菜,味道也不錯
中間那個燉煮得軟爛入味的牛肉最好吃



韓式炸雞腿 跟 酸甜辣味香脆雞 ﹝HKD$178﹞是一半半的組合
配上清新解膩感的沙律,特別愛它微酸的醬料



酸甜辣味香脆雞 炸漿很厚耶,而且醬料只吃到酸甜味
而說好的辣呢卻消失不見,但雞肉炸得不夠透徹啊
中間的肉還是粉粉的帶血!!!向服務生反映過....還給我們臭臉 ((算什麼服務態度嘛



原味的炸漿過厚,雞肉不鮮不甜
整個就普普,可以跳過的菜



韓式包菜豬肉 ﹝HKD$188﹞朋友看到網絡上的介紹覺得這個很吸引的樣子
就點來吃吃看,泰式的就常常吃,韓式的用上五花肉 跟 些蔬菜
每塊肉片的厚度相若,但脂肪的部分不夠香不夠肥美,肉也太柴...我都咬不動



是少有,就算我沒吃飽也不想吃的菜
沾上韓式辣醬也沒把它救活,不對我的味



鐵板雞肉炒年糕 ﹝HKD$148﹞這桌真的太細小了,很擠嘛
根本點多個菜也放不下的,吃得很辛苦啊,最後加點的年糕
軟糯的年糕辣度頗高,算是整晚最正常的東西,但雞肉有異味



經過這次後,選地點的任務又再次落在我身上了
價格雖然不高,但如此的服務態度跟食物實在不讓人喜歡


 狎鷗亭居酒屋
尖沙咀諾士佛臺9號冠福中心1樓
電話 : +852 3579 2992

20 則留言:

  1. ohhhhh .....好彩得你介紹 咁就黑名單這間先

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係浪費錢又浪費個肚的空間

      刪除
  2. oh, 我早前見某韓國太太大力推薦, 仲打算去試下, 睇完唔再打算去, 唔想食到一肚氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友仔都係見有博客介紹就超超超想去
      不過食落又係另一回事,好失望之餘
      安排同態度都好差

      刪除
  3. n年前食過佢都ok,依家變得咁差?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得真係唔掂,未食過腥的雞肉
      炸得唔熟帶血的仲話正常,真係第一次見

      刪除
  4. 好討厭D餐廳將5人比4人枱、3人比2人枱嘅做法,食大排檔都無咁受氣! :(

    回覆刪除
  5. 好彩唔係同我食咋如果唔係妳坐都冇位hehe~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,不過真係坐得唔舒服

      刪除
  6. 韓國餐廳已經好多前菜,仲要3個人坐兩個人既枱,勁辛苦呢! 就算更好味都坐得吾comfy, 更何況食物都吾得,無下次!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生既仲要有血水出,d態度仲好似我地欠左佢咁
      真係食到一肚氣嫁

      刪除
  7. 連脆雞係可以炸唔熟,真係冇下次嫁啦:(

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 係嫁,環境都唔錯
      可惜食物方面可以更好,同服務態度真係差..好似欠左佢咁

      刪除