2013年9月24日 星期二

澳門台山 ✈ 在地人氣、平價泰國菜


澳門有很多泰國菜餐廳,以前住在這邊的時候常常來光顧這家的
還記得某次去超市補貨時見到這有著滿滿等候的人潮,心想應該不錯吧
所以過幾天去試了,便宜的價格 對辦的味道 ,難怪會是熱門的店





加上老闆是個超有個性的人
不吃辣不會留你,休假沒通知
哈哈,摸不著嘛



這裡的特色是要客人自己寫單
香港比較少這樣啦



有一些些泰皇的照片跟泰銖
看著看著好懷念在泰國的時光啊~ 每天都大太陽的,半天已經都汗流浹背
但不怕曬黑的我真的很喜歡



泰綠奶       茶、奶、甜度的比例跟手標的很像
雖然我這次有買茶包回來自己泡,但在外見到還是要點來過過癮
令人滿意的雖不多,但我喜歡這個



瘦削削的生蝦算是爽口
沾上辣度不強的醬汁,是道開胃的菜



讓我著迷的辣椒膏炒蜆,惹味微甜微辣的
蜆肉飽滿沒沙子,也沒空殼
只是人多時,等候會久一點啦~



冬蔭公湯 香辣濃郁,不過料還蠻特別
有大量的菇菌,跟不同種類的海鮮



簡簡單單的炒飯,酸酸甜甜的滋味
料不多,但還不錯



澳門的泰國菜餐廳差不多走幾步又一間,多到瘋狂啊
而且最近愛上一家小店家庭 Feel 的,整理好就來發文吧


泰好味美食
澳門 台山 巴波沙大馬路 新城市花園AD舖
(台山麥當勞側) 營業時間 : 6pm-12pm

16 則留言:

  1. 好有個性呀間鋪XD
    生蝦,綠茶最愛 <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係綠茶黎嫁,係綠茶
      綠茶 + 奶 味道好唔同嫁

      刪除
  2. Ophelia:
    ~好彩你去依間"泰好味" 無摸門釘. 如果唔係突然間要轉去第二度食, 都幾麻煩!!
    ~個辣椒膏炒蜆---好吸引!! 貌相不錯!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前住果邊附近的時候都有試過摸門釘嫁,不過我心水中的餐廳有好多
      所以即時轉都冇問題..反正得我同男友2個人開餐

      刪除
  3. 睇到又想去泰國啦,妳會幾時去呀?
    妳由澳門去,應該平D喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 平d ?? .. 真係唔知wo
      不過澳門好多班機去台中嫁...hehehe
      我又可以搵藉口去探妹了,但岩岩又搬左屋...e家開支又大左
      所以冇咁快去旅行住啦,儲多d $$ 先

      刪除
    2. 平D架,我D澳門親戚都係由澳門去泰國,聽佢地講好似平D
      妳依家係咪長居澳門,好少番黎架啦?小B過埋去?

      刪除
    3. 未係長住呀,仲係2邊走緊
      咁岩今個星期過澳門一星期咋,其他都係幾日咁
      係 ?? 冇為意呀

      刪除
  4. 一入嚟就食泰菜.....我愛呀)))))

    回覆刪除
  5. 澳門真係有好多好野食,搞到水太太又想去澳門喇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎啦黎啦!! 哈哈..我都仲係每日搵緊新野試

      刪除
  6. 回覆
    1. 今日經過我都好想食呀...不過得自己一個
      男友快d反早啦>////<

      刪除