2014年9月2日 星期二

泰好用 ღ 兩款按摩膏 ღ 推薦


一直有追看的朋友都應該曾經看過我分享這個,但我搬部落格時卻沒有留下來
直到最近有朋友問我說,到泰國旅行的話有什麼是必購的,才想起了它
對於些常做運動 跟 容易肌肉酸痛的網友來講,這真是個救星來著


之所以會認識 MUAY 這個品牌,也是從網絡上看到介紹
上年到訪遊玩時,不小心拉傷了就跑到藥房裡找找
價格大概落在 80B左右,有這種乳霜狀的,也有像噴霧般的油



包裝裡都附有說明書,有中/泰文的講解
直到最近認識位拳手,原來他們也很推薦這個的
搽上去剛開始是熱暖的,到後來會變得很冰涼



另外藍色的 Counterpain 在友人家不難發現有大量的存貨
證明它的功效也很不錯,是回購的項目之一



常常用電腦,肩膀上的痛楚就日積月累著
除了拉筋讓肌肉放鬆外,也會用它來輔助一下
我都會相間的使用這兩款~



還記得4-6月時 Andy 的運動量很大,操練得很頻繁
消耗得超快,那時間多後悔沒再買多點回來囤囤

12 則留言:

  1. 依款真係好好用, 最正係cool cool地, 阿龍每次去都買好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的,我見你屋企好多存貨呀
      我中意用黃色果個多D

      刪除
  2. 我就唔用得喇每次都敏感到起晒粒粒

    回覆刪除
  3. mark定先!
    我可能11月唔去BKK,去清邁啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係泰國呀,我未去過清邁嫁
      都想去玩下

      刪除
  4. Ophelia:
    ~唔知泰國係咪流行打拳. 所以, 依啲按摩膏都為他們而設
    ~Andy 喜歡運動?? 適量運動, 對健康好好呀!! 你有無同Andy 一齊做運動?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的,ANDY最近識左個泰拳拳手都係推介用E款
      佢中意運動嫁,我之前都有陪佢去跑步,一星期一次咁啦
      不過最近佢地加操得勁左,所以有少少勞損左

      刪除
  5. 我鍾意用MUAY
    係訓矮頸既時候用都好WORK!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嫁..不過都唔知點解你成日訓矮頸

      刪除